Mos respektimi i rregullave dhe standarteve gjatë ofrimit të shërbimit të transportit publik nga operatorët ekonomik, i ngarkon këto të fundit me përgjegjësi administrative.
Monitorimi i ofrimit të transportit publik mund të bëhet me iniciativën e vetë autoritetev publike, psh. nga AMK ose në bazë të ankesave të qytetarëve.
Megjithëse vlen për tu vlerësuar fakti që qytetarët janë të informuar për mekanizmin e ankimit, nga të dhënat zyrtare rezulton që numri i ankesave të depozituara nuk ka ndryshuar nga viti 2019, tregues i cili shpreh nevojën që duhet të ndërmerren masa për informimin dhe ndërgjegjësimin e qytetarëve në lidhje me të drejtat e tyre si përdorues të transportit publik.
Ankesat e qytetarëve konsistojnë në mosrespektim të frekuencave, mosafishimi i tabelës së destinacionit, papastërti, mosndalim në stacion etj
Nga ana tjetër, referuar të dhënave zyrtare, konstatohet që numri i kontrolleve dhe masave administrative të vendosura nga AMK është rritur ndjeshëm, ku për vitin 2021 janë vendosur rreth 1571 masa administrative.
LËVIZIM SË BASHKU PËR NJË TRANSPORT TË SIGURT!
